wtorek, 28 stycznia 2014

Wizyta - audiolog

Byliśmy dziś u audiologa, wizyta przerosła moje wszelkie oczekiwania.
Ludzi tłumy, nikt nie wie za kim jest, a kto jest ostatni to już chyba z fusów wróżyć miałam, bo nikt w owej kolejce ostatni się nie czuł.
Pan doktor oczywiście się spóźnił co tam 20 dzieci czekających przed nami i kolejna 20 za nami, wychodził co chwila na oddział, bo niby przyjęcia nagłe, ja to nawet rozumiem, ale skoro doktor przyjmuje na poradni, to innego na oddziale nie ma? Jak się okazuje, no nie ma i już...
Wyszliśmy po 4 h czekania i góra 5 minutach w gabinecie, ale słuch jak to stwierdził Pan doktor fenomenalny, migdałki w porządku oraz wszelkie inne przegrody.
A my nadal pozostajemy bez odpowiedzi czemu dziecko chrapie w nocy i ma wciąż otwartą buzie z wywalonym jęzorem.
Niby fajnie bo wszystko w porządku, ale kurczaki straciliśmy cały dzień terapii, bo jak to na nfz bywa, swoje odsiedzieć pacjent musiał.
Oli wrócił wykończony i zasnął jakby na ciężkich robotach był.

6 komentarzy:

  1. Nic mnie tak nie irytuje, jak brak szacunku dla pacjenta!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Laryngolog prywatnie- to może trzeci migdał???? Oli współczuję, a brak szacunku do Pacjenta.... koszmar na który nie mamy wpływu, etyka zawodu.... hmmm Paulina najważniejsze abyś ustaliła, czy rzeczywiście Oli jest zdrowy. wiem wkurzam Cię, ale jak nie przychodnia to prywatnie... Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, ja też myślałam, że migdał, ale to zostało wykluczone. Oczywiście badanie słuchu najważniejsze, co tam, że przyszłam z innym problemem niż słuch, ale po usilnych prośbach zostały przegrody i migdałki sprawdzone

      Usuń
  3. to podziwiam , że wytrzymaliście !
    Ja z pewnością po max godzinie zmuszona byłabym wrócić z niczym do domu, bo chłopcy nie wysiedzieliby 4h

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, trafiłam na blog przypadkiem, jestem studentką Logopedii z audiologią, być może Pani dziecko ma zwłaszcza jeśli często się przeziębia - nieprawidłowy tor oddechowy ( przyczyny mogą być różne od zbyt wczesnego rozpoczęcia sztucznego karmienia po skrzywienie przegrody nosowej). Należy wtedy udać się na terapię do logopedy który poprzez odpowiednie ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia pionizacji języka, ćwiczenia napięcia mięśni warg i języka itp pomoże dziecku w utworzeniu nawyku prawidłowego oddychania przez usta :)
    Mam nadzieję, że troszkę pomogłam,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń