wtorek, 2 kwietnia 2013

Światowy Dzień Świadomości Autyzmu

Hej jestem Oliwierek
postrzegam Wasz świat inaczej...
Czasem ubrania mnie bolą, nie lubię być mokry, czasem krzyczę, gdy nie mogę sobie z czymś poradzić.
Wbrew temu co myślą inni o autyźmie, ja lubię się przytulać i dawać buziaki, nie boję się ludzi, jestem dosyć towarzyski, ale za to zdarza mi się nie lubić zbytniego tłoku np. w marketach.
Mam problemy z mową i sensoryczne, przez co czasem się złoszczę, choć nie zależy to ode mnie....

Mam wiele zalet, wielkie oczy, szeroki uśmiech, świetną pamięć i wielkie pasje...
Mam też AUTYZM
Co dzień staram się zrozumieć i zaakceptować Wasz świat, co wymaga ode mnie wiele pracy, spróbujcie zrozumieć i mnie....
 

2 komentarze:

  1. Mam już jedną chętną na pulmicort - ale ja mam tego pełno - chyba ok. 10 opakowań, wiec moge Wam na pół to rozdzielić. :)

    Szkoda mi to dac do utylizacji, skoro ktoś jeszcze to może wykorzystać.
    Mam jeszcze Singulair4 - nie wiem czy też to bierzecie. Kupiłam trzy opakowania - a póki co korzystamy z jednego i dwa nam zostaną ...

    OdpowiedzUsuń