sobota, 18 maja 2013

4 latka Oliwcia

Dziś nasz skarb ma 4 lata, kiedy to mineło ?? duży chłopak już z niego :-)
Ostatni rok przyniósł wiele zmian na lepsze i życzę Ci syneczku samych takich lat w których będziesz brnąć do przodu.

Postanowiłam zrobić Oliwkowi tort z Tomkiem- 4 godz pracy i wyszło bardzo fajnie. Mimo wielu psikusów ze strony Oliwka. Niestety po jakimś czasie wyższy tył tortu przeciążył i odpadł. Ratowaliśmy wykałaczkami, no, ale efwkt tyłu już był marny. Oli jednak poznał od razu, że to Tomek. więc tragedii nie było :) mina Oliwkowa tak jak się spodziewałam była bezcenna :).

 Niestety dziadek cały dzień się źle czuł i na wieczór zabrali już go do szpitala z bardzo złymi wynikami. Mam wyrzuty sumienia, że siedział tyle czasu by sprawić radość Oliwkowi. I jeszcze nadzorował budowe placu zabaw ( jeden z urodzinowych prezentów) .

Mam.teraz problem miałam jechać jutro do Wawy i nie wiem co robić. Powinnam być na.mowjscu, a  z drugiej strony bardzo chce jechać i właściwie nie wiele mogę pomóc....

4 komentarze:

  1. Sto lat, Sto lat niech żyje , żyje nam..............
    Wszystkiego Najlepszego dla tego małego przystojniaka :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. sto latek i duzo zdrowia dla dziadka

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń tych dużych i tych maleńkich :-)

    OdpowiedzUsuń