środa, 1 maja 2013

Dziękujemy

Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób zaangażowali się w akcje 1% dla Oliwka ( roznoszenie ulotek, plakaty, udostępnienia na FB) mi samej było ciężko się z tym ogarnąć, sprawa była świeża. Więc podwójnie dziękuję, bo wiem, że w wielu przypadkach ciągneliście to głównie Wy z moją mamą. A ja obsługiwałam drukarkę i nożyki. Wy działaliście na tyle sprawnie, że odcisków od wycinania dostawałam :)

Dziękuję też wszystkim, którzy to właśnie na Oliwka postanowili wpłacić swój 1%, na pewno nie będą to pieniądze zmarnowane, mamy wiele przedmiotów sensorycznych w marzeniach i terapi, na co starczy okaże się w listopadzie.

Chciałabym podziękować także tym,którzy wpłacili pieniądze na inne cele i nie zmarnowali swojego 1%. Bo te jak to niektórzy mówią marne grosze mogą wiele zdziałać :)

Wielkie uściski i buziaki
Paulina i Robert Chmielak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz