czwartek, 28 lutego 2013

Raz na wozie, a raz pod :)

Nie wiem zupełnie z czego to wynika, ale Oli jest bardzo chwalony przez terapeutów. Wczorajsze oczekiwanie na SI było bezproblemowe. Pokazywaliśmy sobie wszystkie części ciała: włosy, szyja, brzuch, oko, nos itd. Wszystko pokazał i nazywał oczywiście powtarzając po mnie.
Na SI wszedł w podskokach, sam sobie sale otworzył, ładnie ćwiczył. Choć na koniec lekko pomarudził, bo usłyszał tate, że po niego przyjechał.
Mowa ruszyła, ale rzadko mówi coś od siebie, tylko powtarza to co ja powiedziałam i tak mnie to cieszy, choć mam nadzieje, że zacznie wykorzystywać dany zasób słów.
Wydawałoby się normalnie idylla, ale niestety nie do końca każde pójście do przedszkola wiąże się z krzykiem, z chodzeniem po 5 razy do toalety, dzisiaj w sali też krzyczał przeraźliwie, ja już nie wiem co myśleć i jak temu zapobiegać....

W poniedziałek pierwsza wizyta z terapeutą Handle, wczoraj w formie pisemnej musiałam Pani opisać co Oli umie, czego nie, co lubi, a co lubił kiedyś. a teraz już nie, jakie przeszedł choroby, jakie ma leki itd. Wywiad skłonił mnie do głębokieho myślenia i sprawił mi trudności, bo ważne było aby opisać wszystko i niczego nie pominać. Jak było napisane każda rzecz jest istatna. Bardzo mi się spodobało, że Pani chce być przygotowana zanim my sie u niej pojawimy i znać już przypadek Oliwka. Nie tracić czasu na wywiad, wykorzystać go na obserwacje dziecka.

I na sam koniec chciałam podziękować Babci Gosi za książkę z cudowną dedykacją, za którą nie dziękuję bo się nie spełni :)
Dziękuje za wielkie serce i ten dar :)

7 komentarzy:

  1. Oli najpierw zmagazunuje w główce potrzebny zasób słów, a potem wystrzeli z mową, jak torpeda. I nikt słowotoku tego nie będzie w stanie zatrzymać :-)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, ja tez trzymam kciuki za mowę Małego. Miałabym pytanie o terapeutę HANDLE, jeżeli jest możliwość konsultacji, to bylabym zainteresowana: mogłabym prosić o namiary? Pozdrawiam serdecznie - Dorota

      Usuń
  3. Proszę odezwać się do mnie na meila to podam, bo nie wiem czy mogę tak publicznie napisać numer :) nieradka_paulina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za podanie numeru telefonu do skrinera HANDLE. Nareszcie w Łodzi coś możemy pod względem terapii zyskać. Jesteśmy umówieni tydzień po Was. Życzę Wam dobrych efektów - Dorota

      Usuń
  4. Nie dziękujemy :) zdamy relacje. A może masz do polecenia jakąś fajną arteterapie w Łodzi??

    OdpowiedzUsuń